Saturday, July 7, 2012

1st wedding of my best friend. Tahniah sayang!

Assalammualaikum..

    Baru minggu ni dapat tau yang salah sorang kawan baik aku mase kat mrsm gemencheh dulu nak nikah dah. Aku ade cite kat entri budak2 aku zaman dulu mase mula2 buat blog kat sini. Tapi kau jangan muntah baca entri tu sebab aku sendiri rasa macam nak ketawa bila bukak entry tu. Buruk!Sungguh! Aku rasa sangat2 sedih sebab member kacip nak nikah dah weh. Baru aku tau kenapa kawan baik akak aku nangis mase akak aku nikah dulu.

     Teringat mase sekolah dulu sama2 gelak ketawa nangis lalui macam2. Hari ni dah jadi suami orang dah pun. Penah dulu kitorang 10 orang 1 geng cakap "antara kite siapa yang kawin dulu eh?". Last2 Paha. How i miss that moment damn much! Congrates sayang. Happy for both of u.


zaman sekolah dulu

   Sekarang dah jadi bini orang


    Semoga kamu kekal hingga ke syurga,sayang. Jadi isteri yang solehah ye. Mintak maaf sangat2 tak dapat datang sebab tak de kenderaan nak ke sana. Nanti kenduri besar janji datang,kita buat reunion besar2 budak gmc kat sana ye. Sayang paha!

p/s : lagi membuak perasaan nak ke arah itu. Haha

20 comments:

  1. sangat cantik. tahniah buat beliau. :)

    ReplyDelete
  2. waaa...baru tahu today...say congrates to paah for me :)

    ReplyDelete
  3. tahniah buat beliau.. semoga berbahgia hinggalah ke anak cucu.. amin.. awak tu bila pulak??

    ReplyDelete
  4. bestnya dah kawen.....jelessss........

    ReplyDelete
  5. cantiknya dia :)

    tuan blog ni bila lagiiiiii :p

    ReplyDelete
  6. teruja kan bila tgk kwn baik sndiri kawen.

    ReplyDelete
  7. sabar..jgn gelojoh sgt.. bg akak gerak dl..haha..


    selamat pengantin bru buat pasangan..

    ReplyDelete
  8. wah tahniah for her. jihah bila lagi ? hehehehe

    ReplyDelete
  9. @MizzTina

    silekan kak..kasi akak dulu baru sy hihi

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi