Sunday, July 15, 2012

Al fatihah untuk lecturer Fakulti Sains & Teknologi Makanan UPM - Prof. Dr. Yaakob Che Man

Assalammualaikum..

    Baru dapat berita dari classmate aku di twitter tentang pemergian salah seorang lecturer aku yang pernah mengajar Makanan Halal kat fakulti aku di UPM. Sebelum ni aku pernah masuk kelas die sekejap. Meninggal sebab kanser katenye. Arwah dikebumikan lepas asar tadi & meninggal jam 2.45 petang tadi. Kawan2 sedekahkan alfatihah ye. Terkejut sangat


    Beliau dah bagi banyak sangat sumbangan dalam industri halal kat Malaysia ni dan pernah dinobatkan saintis halal. Pengarah Halal hub kat malaysia. Aku bangga dengan dia. Bangga jugak dapat timba ilmu dengan beliau walaupun sekejap. Semoga beliau ditempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman. Amin
   

12 comments:

  1. alfatihah tuk lecturer tu
    semoga lec nie ditmpatkan orang yg beriman

    ReplyDelete
  2. Al-Fatihah buat allahyarham.. Semoga rohnya berada di kalangan orang2 yang beriman.. Amin..

    ReplyDelete
  3. Al-Fatihah buat beliau.. ish. sekarang ni penyakit kanser ni dah macam penyakit demam biasa je. kita kena jaga kesihatan betul2 lepas ni

    ReplyDelete
  4. alfatihah.. semoga ditempatkan di kalangan org² yg beriman..

    ReplyDelete
  5. al fatihah
    smoga die ditmpt kan di kalngan org beriman..

    ReplyDelete
  6. Al-Fatihah. Banyak jasa dia di dunia. Insya-Allah.




    Syaz follow sini dear. :)

    ReplyDelete
  7. al fatihah buat keluarga lect toh..moga ditempatkan dikalangan org beriman..amin..

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi