Wednesday, June 27, 2012

ww 23- 1 hari nanti (Umrah)

Assalammualaikum..

    Tetibe hati ni teringin sangat2 nak pegi sini. Teringin sangat2. Semoga 1 hari nanti akan tercapai. Amin.






p/s : nak pegi dengan family & bakal suami :) insyaAllah

35 comments:

  1. aminn..akk pon juga trngin rasa nak p..

    ReplyDelete
  2. kite sama dik..nk sgt pegi sana..

    ReplyDelete
  3. Semoga dimurahkan rezeki kita semua untuk ke sana satu hari nanti.. InsyaAllah.. =)

    ReplyDelete
  4. amin.. semoga tercapai niat..=D

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah... orang kata sampai seru nanti sampai lah kita kat sana :)

    ReplyDelete
  6. mudah-mudahan satu hari nanti dipermudahkan untuk pergi sana. aminn. :D

    ReplyDelete
  7. berdoa semoga tercapai..aminnn..

    ReplyDelete
  8. insyaAllah, sama2 kita doa supaya satu hari nanti kita sampai gak sini...

    ReplyDelete
  9. amin..moga tercapai.sis dah tua nie pun tak berpeluang nak gi..ya Allah..bila akan sampai turn itu.. =)

    ReplyDelete
  10. salam perkenalan :)

    Insyaallah.. nanti tercapai jugak.. sama2 kita doa, k :)

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum Najihah...memang semuanya teringin nak ke sana cuma masa yg tidak mengizinkan lagi...:)

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi