Thursday, February 9, 2012

ww 15 & ST - Dang Suria dulu & kini

Assalammualaikum..

   Hai semua. Semalam daku tengok On Air pon sentap nyah bile dengar si Dang Suria ni kritik sorang peserta pompuan yang fizikal nye chubby ni. Direct je komen die. Kalau daku kat tempat orang tu pon ase nak jirus 1 baldi. Panjang pulak mukaddimah


Besar bibir awak. Tak baik tau ngate orang camtu.

25 comments:

  1. aku rasa yang dulu lagi bagus...!!!sekian, terima kasih!!!!

    ReplyDelete
  2. bibir die dh macambibir zila bakarin je

    ReplyDelete
  3. hihi tu nanti dia mesti kata, teknik mekap je tu

    ReplyDelete
  4. erkk.. agakla.. btter yg dulu =p
    hohoho

    ReplyDelete
  5. agak kejam kata-kata dia semalam. cubalah bertapis ke kan? alahai. kesian org yg dikritik kerana paras rupa tu. alahai.

    dulu lagi lawa, skrg dah mcm MJ pun ada. hehe. :D

    ReplyDelete
  6. ishishish, jirus jangan tak jirus..

    ReplyDelete
  7. dia ada hak ke nk kritik cam tu.errr

    ReplyDelete
  8. tak sempat nak tgk on air tu yg dia komen peserta tu
    tp ada bace gak dia kutuk kaw2 punye
    tak baik tu

    ReplyDelete
  9. x suke dang suria bibir dier cam tebal kena sengat tebuan keww???

    ReplyDelete
  10. apesal yg beliau yg dlu lagik lawa yepp?

    ReplyDelete
  11. namee tgk gak semalam on air. amboi komen dia,pedas gila. sukahati je cakap orang hodoh. dia pun takdela cun mana pun.bibir pun dah lain macam . nampak macam botox je.

    ReplyDelete
  12. btol2.. laser je mulut dia.. grr.. nasib xde abg BOB dtg marah2 dang tuh.. aznil je kne.. haha

    ReplyDelete
  13. tak tengok.

    lawa dia ni.
    tapi kalo perangai tak lawa.

    hancur la.

    ReplyDelete
  14. dia pon hodoh..sbb tu dia suntik bibir smpai camtu..dia komen ape smalam?xtgk laa...

    ReplyDelete
  15. BANYAK BTL BERUBAHKAN... LAIN SGT.. SALAM KENAL.. FOLLOW AWK..

    ReplyDelete
  16. Whoa! kalau sy pun bakal terasa. gler ah. outspoken tak kena tempat namenye tu.

    btw, pic dulu tu lagi cantik n natural.

    ReplyDelete
  17. elok lawa-lawa..nak ditambah lagi..makin "lawa" la jadinya..huhu

    ReplyDelete
  18. cakap tidak cover line...
    walaupun kritik lurus cam hgway x bermakna kta tidak menjaga sensiviti seseorang...Lu Pk la sendiri Dang Suria

    ReplyDelete
  19. manusia adalah sebaik2 kejadian yg dicipta oleh Allah..x perlula nak tokok tambah kutuk caci org kan..diri sndr pun blm tentu lg perfect kan..hehehhe

    ReplyDelete
  20. tak patot2.. kot iyepon nak perli berlapis la ish ish.. memacam hal tul lah.. salam kenal dari saya

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi