Tuesday, March 20, 2012

ww 17- Roti Arang & Red Velvet

Assalammualaikum

    Pernah makan roti pelik ni?

aku beli kat Sri Serdang. Tak sedap :(

yang ni sedap. Nyummy

23 comments:

  1. laaaaaa.. roti itam tu x sedap ke.. ade gak ati mase tu nk try.. x sedap ea.. cancelllll.. haha..

    ReplyDelete
  2. tak pernah try dua dua. hehe :D

    ReplyDelete
  3. kalau kite mesti x beli roti tu.
    sebab kite ingat da berkulat.heww
    tak sedap?ok.padan la.haha

    tp kek tu..auummmmm

    ReplyDelete
  4. yg 1st tu pun dh nampak x sedap

    ReplyDelete
  5. beli kat kedai bakery kt ss eh..
    roti ape y atas tu...

    ReplyDelete
  6. haha..tgk kaler pun tau tak sedap.. hiio

    jom tambah ilmu sikit..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/turunnya-nabi-isa.html

    ReplyDelete
  7. roti ke tu??.. macam roti hangus rentung jer...

    ReplyDelete
  8. huuhh, tgk pun tahu da tak sedap roti tu...huhu~

    ReplyDelete
  9. eh yg roti atas tu tak pernah jumpa lagi.. :B

    ReplyDelete
  10. @syafiqakarim

    hahah sebab ingat nak try..
    huhu tapi kek tu mmg sedap

    ReplyDelete
  11. wah.. RV? rindu nak makan... T_T errr.. roti tuh macam roti tebakar la..hikhik.. hitam legam.. :D

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi