Thursday, March 14, 2013

Nurse Kejam!

Assalammualaikum..

   Semalam aku terbaca ada orang post kat fb pasal baby yang berdarah2 kena cucuk jarum tu. Rasa nak menangis sebab tengok gambar baby tu mengerang kesakitan


   Tak semua nurse macam tu tapi kalau dah namanya bekerja, kerjalah dengan ikhlas. Baru hasil yang kita dapat Allah redha. Kalau lah anak aku yang jadi macam ni, mau aku buat report. Pagi tadi dalam bas pun aku dengar berita kat radio pasal tindakan KKM ke atas nurse yang buat kerja ni. Kesian baby tu.

6 comments:

  1. Sian nyaa kat baby. Ce jadi kat anak nurse tu. Haishhh

    ReplyDelete
  2. hu hu hu... terbaca pula kisahnya yang parents baby ni tau keadaan yang sebenar dan x seperti yang digambarkan... katanya jarum yang dicucuk nak ambil darah ke apa tercabut...tu yang jadi macam tu...

    ReplyDelete
  3. teroknye.... aku tak sanggup la tgok ,,,,, kesian sngt..

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini