Sunday, December 30, 2012

Wedding Blogger Cantik! Namee Roslan

Assalammualaikum..

    Hai. Semalam aku pegi wedding namee roslan. Blogger cantik tu. Kenal? Pada awal plannye aku nak pegi dengan kakak kesayangan ni Tina Kechik, tapi malangnya dia tak dapat pegi sebab ade hal katenye. So aku proceed plan lain pegi dengan kawan aku. Kawan eh. Haha.

   Ya, otw nak pegi umah Namee tu tak payah cakap susah sangat sebab aku sesat. Kau tahu hampir semua tol seremban tu aku masuk. Almaklumlah aku tukang tunjuk arah je, si driver ikut je. Last2 berhenti tepi jalan termenung. Otw nak pegi seremban kat highway tu pulak lah jem nye. Dah delay kat situ. Aku rasa perjalanan nak pegi wedding Namee lah perjalanan yang sangat adventure haha.

    At last lepas tanya pakcik shell, uncle petronas, apek kedai hardware, sampai lah jugak kitorang kat umah namee. Tapi dah lewat. Sampai2 terus jumpa Namee. Eksited gila sebab 1st time jumpa depan2. Weh sangat cantik lah beliau. Dan aku pun jumpe jugak blogger lain Nisa Kay, Yana Nanako, Pak Lan, Fad Ali & yang lain. Aku awkward gila babas sebab tak kenal dorang, tak penah jumpa, komen2 pon dalam blog je. So bisu lah. Haha. Jom cuci mata.
cantik

nisa, Namee & yana

with nisa kay.

her pelamin
at last. The beautiful bride, Namee

geng blogger lain



Last. Dah nak balik dah.

sempat jugak capture

1 lagi gambar aku pinjam dari Ujang punye fb. share ye ujang. Aku tak sempat nak amik gambar namee dengan husband dia sebab time tu macam kelam kabut.




    Semalam aku pakai jubah yang aku beli dari Rinarezmi Closet. Thanks Rinarezmi for the nice jubah.  Nanti next entry aku cite pasal blogshop dia ok. Btw jubah dia best. Sejuk, murah & selesa.


nampak macam orang preggy. Lantaklah

Tahniah sekali lagi buat Namee Roslan & husband. Kamu sangat cantik. Maaf tak banyak gambar di majlis sebab aku sampai dah lewat. Sedih gila. Maybe korang boleh tengok gambar2 lain di blog Nisa & blogger lain bila dorang update nanti ye

18 comments:

  1. Tahniah utk namee.. :) wahh best dpt jmpe blogger! :)

    ReplyDelete
  2. Cantik Namee tu :)
    Awak bila pulak hehe..

    ReplyDelete
  3. hehehe! baru tahu bile baca blog awk ni yg namee roslan da kwen.. kdg2 jenguk jugak blog die

    ReplyDelete
  4. Husband Namee nampak macam dato' dato'. Hehe. Bestnya najihah dapat pergi sana.

    ReplyDelete
  5. cantiknya nameee...khen fifie kan..ada macam dato' K..hehe..btw..tahniah again for namee

    ReplyDelete
  6. bestnya. tahniah untuk pasangan. :)

    ReplyDelete
  7. saya tumpang gembira dengan namee.. tahniah buat kesekian kalinya namee.. semoga berbahagia buat selama2nya..amin..

    ReplyDelete
  8. Ya.
    Dia sgt cantik :)
    Semoga perkahwinan mereka kekal bahagia :)

    ReplyDelete
  9. excited nk tgk wedding namee
    mmg seriously sgt cantik

    ReplyDelete
  10. najihah nampak macam pelancong arab je..huhu
    sebab selalu jumpa pelancong arab..diorang pakai jubah hitam camtu.

    ReplyDelete
  11. Cantiknya nameeeee.... sweet sgt.. sorry dear, akak kena balik kg hri tu.. klu x kite dh g sama2 kan..


    Awk pun nmpk manis je..

    ReplyDelete
  12. ha3,,,


    setuju ngn komen nick nashram

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini