Monday, December 10, 2012

BERITA : Pelajar UPM Meninggal Akibat Kemalangan. Takziah

Assalammualaikum..

    Pagi tadi mase nak pegi kelas aku dapat berita dari kawan aku kat twiiter ada student kemalangan kat Lebuh Silikon UPM. Meninggal. Terkejut sangat2. Bila aku bukak page Harian Putra & update dari twitter UPM baru aku dapat tau cerita yang sebenar.




    Semua gambar dari fb UPM & yang berkaitan dengannya.

     Arwah dikenali sebagai Mohd Asyraf Aminudin pelajar tahun 2 Fakulti Pertanian UPM. Duduk kolej 12 UPM. Dikhabarkan arwah dalam perjalanan untuk ke kuliahnya di fakulti pertanian. Innalillah. Selepas zohor dah selamat dimandikan jenazah & dibawa pulang ke Kelantan.Mari kita sedekahkan Al-Fatihah buat arwah dan semoga ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman. Amin.

    Sepanjang 3 tahun aku duduk upm ni 1st time aku terasa sangat2 seriau & terkejut dengan kes kemalangan. Tak tahu kenapa. Tiba2 teringat ijam. Dia pun selalu jugak guna jalan ni. Allah, lindungi dia insan yang aku sayang.

p/s : berhati2 lah korang yang bawak kenderaan especially motor. Kadang2 kita dah secure tapi orang lain buat tak endah je. Tapi perlu ingat, bila dah tiba masa ajal kita, kat mana2 pun Allah tepati janji Dia. Bersediakah kita? Wallahua'lam.

14 comments:

  1. Abang saya pun student upm juga..memang hari2 lalu jalan situ. Ya Allah semoga Allah menjaga abang saya.risau.

    ReplyDelete
  2. Ade trbaca psl ni dlm page the red warrior.
    bwk motor mmg risiko.
    kita dah hati2 tp pemandu lain pulak.
    sya penah accident sbb keta depan bhenti mgejut.
    pe pun al-fatihah utk arwah.

    ReplyDelete
  3. moga rohnya dicucuri rahmat.

    ReplyDelete
  4. Orang Kelantan nie. Inalillah. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas arwah.

    ReplyDelete
  5. huhu..al fatihah..mmg sgt seriau klu orang terdekat dengan kite mcm st tempat blajar or satu opis meninggal sebab kemalangan..huhu

    ReplyDelete
  6. innalillahi wainna ilaihirojiun, kepada Allah jualah kita akan kembali

    ReplyDelete
  7. seriau akak dgr.. kt situ mmg bahaya ckit..

    ReplyDelete
  8. Innalilah..semoga rohnya di cucuri rahmat.. Alfatihah..

    ReplyDelete
  9. doakan keselamatan ijam... InshaaAllah Allah akan lindungi dia...

    ReplyDelete
  10. innalillah..arwah ni dua pupu sy..moga arwah ditempatkan dalam kalangan orang beriman

    ReplyDelete
  11. pihak-pihak yg berkenaan sila ambik tindakan segera

    ReplyDelete
  12. rasanyer x payah kot post pic arwah.. respect to arwah n family.. sy yg x kenal dia pun sedih tgok pic arwah inikan pula family arwah..

    *peace*

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini