Friday, May 4, 2012

Kursus Kawen

Assalammualaikum

   Punye lambat aku update pasal kursus kawen ni ha. Bz gilos dengan test bagai. Maaf ye. Oh thanks for those yang setia follow blog aku even aku dah jarang update ni. Weekend minggu lepas aku pegi join kursus kawen anjuran PMI UPM. Ape lagi nampak je banner kursus kawen ni kelua kar fb terus aku text orang yang incharge tu then bagi name aku.Sekali dengan those makcik2 kesayangan aku sekali aku ajak haha.  Ahaks. Rakus kan. RM60. Sangat murah ok. Sekali makan breakfast die bagi. Wehu

    Bile aku tanye akak aku yang bakal kawen minggu depan ni pun RM80 kat kuantan. Negeri lain ade sampai RM150. Mahalnye! Alang2 dah die buat kat sini baik aku pegi. Untung2 tak payah susah2 nak pegi lagi dah akan datang. Setel 1 step haha. Rakus aku nyah.

     Seminggu ni dah aku memang tak cukup tidur langsung. Kelas asek pagi je. Mate pon dah terlebih2 mata panda dah. Ok jomlah tengok gamba ye. Tak de lah kau bosan bace entry ni.Maaf kalau terbebel panjang

the makcik2 including me the makcik muda =p

twins :)
note that yang baju pink tu akak kepade blogger zamir zanon :)
   Time ni lambat gila bas sampai. Aku sampai lambat kot hari sabtu tu. Segan ok. Time tu jugak lah tengok kuceng matinye. Sampai2 terus jejak kaseh dengan ex classmate aku zaman mrsm dulu. Oh kursus ni pon ade jugak orang lua yang datang. Termasuklah kawan aku tu

salwa, ex classmate
   Hari 1st ni ade 2 slot yang bagi aku tak bes sebab ngantuk gila! Lagi 2 slot bes gilos nak2 yang kesihatan tu ha hahah. Ok fine memang penceramah tu pen sangat2 sampai malu kitorang yelah yang datang majoriti student, belom konpem kawen nye lagi dah cite bab itu ini hahaha. Bes woo.

all the makcik2 bz playing games sebab ngantok!
   Bile ngantuk aku main game sampai habis bateri nyah. Gila lah pengaruh ustaz punye pasal. Mendatar je ceramah die. Huhu. Tu tengok gambar atas. All my makcik2 bz main game & tido terus. Opss!

sory korang. Candid! haha
    Untuk second day semuanya bes2. Wehu. Asek gelak je. Tak sangke dah habis kursus kawen tu sebenarnye! 
2nd day
   Alhamdulillah lepas ni boleh kawen opss! Bile pegi kursus ni banyak sangat bende yang aku tau macam cerai, akad malam pertama semua. Oh! Malam pertama? Ok joking. Last but not least, korang2 yang masih lagi ade kesempatan tu amiklah kursus kawen ni awal2. Sijil seumur hidup. Bye

at last, name taip sendiri
p/s : terjumpa Zack Zukhairi kat kafe siang tadi. Wehuu

6 comments:

  1. ~wah..dah ada sijil..hehe
    semoga cepat2 la jodohnya :)

    ReplyDelete
  2. untglah
    da pg kursus
    bole la kwin tak lame lgi
    heheee
    jmput fara jgn lupeee :D

    ReplyDelete
  3. waa..the fees quite cheep ow..huntung..apapon semoga dpt berkat pas ambl kursus kawen..hehe

    ReplyDelete
  4. hee..da ambik kursus kawen ye..lepas ni da boleh kawen la..oppsss..hahah~

    ReplyDelete
  5. bestla dia dh attend kursus kawen..

    ReplyDelete
  6. alaa bestnya. namee belum amik lagi kursus kahwin. hehe

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini