Tuesday, April 29, 2014

Wanita Cantik & Label Pakaian Sendiri - Set Pakaian Untuk Nikah/Tunang

Assalammualaikum

   Terasa nak share dengan korang label pakaian sendiri oleh wanita-wanita cantik yang kompem korang mesti kenal dalam alam maya ni. Tak dinafikan aku sendiri rambang mata bila tengok pakaian & barang yang diorang jual. Cantik! Mostly boleh dijadikan tempat untuk kita buat persiapan tunang ke nikah ke.



Antara design telekung idaman aku masa nikah nanti. Nak buat hantaran haha. Cantik sangat-sangat. Owner dia cantik gila. Dan sekarang tergoda dengan koleksi jubah dia. Walamak memang cantik. Yang tu list idaman untuk nikah/tunang nanti. Berbaloi. Custom made semua
Yang ini lagi 1 feveret design aku. Jubah dia semua tiptop. 100% cover aurat kita & shawl dia pun sama. Memang completely tutup aurat. Pun sama, owner cantik sangat. Kalau lah aku banyak duit, boleh beli 1 dress untuk bakal bridesmaid. Over tau!
Owner orang kuantan. Cantik sangat jugak. Paling latest dress ke jubah dia. Memang cantik gila. Rambang mata!
Cantik koleksi shawl dia. Pada siapa yang nak tunang ke, nikah ke aku rasa boleh kot try shawl dia kalau kena pada gaya. Cantik! Boleh masuk dalam list aku ni. 
Siapa yang tak kenal isteri Ally Iskandar. Aku suka tengok dia. Sejuk je mata memandang. 

    5 orang cantik yang punya label sendiri ni memang tak pernah miss aku stalk kat IG. Memang rambang mata. Tunggu gaji masuk baru nak gatal tangan pilih jubah untuk raya. Wehu. Memang semua ni masuk list aku kalau nak tunang nanti lah. Boleh pakai buat jalan harian kan.

   Selamat menjamu mata! Oh mungkin korang ada kenal mana label lain lagi boleh share dengan aku kat sini. 

7 comments:

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini