Wednesday, April 9, 2014

Lagu ' Let It Go' Dari Cerita Frozen Berhantu

Assalammualaikum..

   Update lagi minah ni. Aku memula tengok cerita Frozen tu tak tertarik pun dengan lagu 'Let It Go' ni. Tapi bila lama-lama best pulak aku dengar. Tambah pulak macam-macam parody & version baru yang orang lain nyanyi lagu ni. Jom tengok.


Version Shila Amzah dalam 3 bahasa ( Mandarin, BM & BI)



Multi language (25 Language including BM) 



Hyorin Korea



Marsha

    
Demi Lovato - Original singer






Parody Paling Best


Tapi aku suka suara Idina Menzel yang bawak watak Elsa compared to Demi Lovato ni sebab suara Idina unik sikit. Lantang. 


'Berhantu' maksud aku kat sini pemes. Ramai yang berlumba-lumba nak nyanyi lagu ni ikut version sendiri. Aku suka dengar. Cerita Frozen ni best.

2 comments:

  1. Parody lagu Let It Go kat Star King tu terbaik kot...HAHA...

    P.S - Let It Go version Demi Lovato juga tetap paling best...hee

    ReplyDelete
  2. 1stime sye dgr lagu nie time de sorang kwn kat kolej sye dok nyanyi..haha kelakar dia tu dah besar layan cte kartun taw..lama2 best jgk dgr lgu nie kan..not bad gak cte dia,,princess gitu

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini