Thursday, November 29, 2012

WW- Yang Mana 1 Sama?

Assalammualaikum..

   Cube perhatikan gambar kat bawah

  
VS


sama tak? Btw gambar atas tak de kene mengena dengan aku & adik aku. Jumpa kat fb

10 comments:

  1. polis belah kanan tu jihah masa kecik ke?

    ReplyDelete
  2. owhhhh mmg ada cita2 dari kecik la nak jadi polis

    ReplyDelete
  3. yg opolis tu ada sama.. tp tu bukn jihah kan?

    ReplyDelete
  4. gambar masa kecik ke.. sekrang pun masih comel cam zaman budak2 jugak..

    ReplyDelete
  5. maigodd >.<

    yang kecik comel much! yang besar tuh. Hik :D

    ReplyDelete
  6. yang polis tu sama macam adik awak la..hehehe

    ReplyDelete
  7. yang 1st pic tuu ingatkan kembar betul kan dik .. cute betul !

    ReplyDelete
  8. comelnya adik jihah sama macam kakak dia. hhehe :)

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi