Thursday, November 29, 2012

MAHA 2012

Assalammualaikum..

    Hai. Nak update pasal pegi maha. Aku dah 2 kali pegi maha.  Untunglah dekat kan nak pegi sana haha. Btw aku lebih sukakan MAHA tahun ni berbanding 2 tahun lepas punye sebab tahun ni punye gila best. Sangat best & lagi banyak exibition dia. Tak caya pegi tengok sendiri. Cepat tinggal 3 hari je lagi. Jom cuci mata tengok gambar2 aku kat MAHA




kawan sampai syurga
  Mase kitorang sampai tu nasib baik tak berapa ramai lagi. Jadi serbu tempat makanan 1 malaysia tu dulu sebab tengah kebulur gila.



kawan aku yang sangat teliti makan




abaikan tudung gua yang senget itu

   Ade 1 hall ni pamerkan buah2 yang pelik, tumbuhan & banyak lagi. Kagum!

banyak betul ubinya
unik

besar




ni pun sangat unik


   Ok sudah sudahlah tu. Juling mata tengok gambar banyak2. Ok kalau korang pegi sane roger2 aku. Untung2 buat gathering sambil melantak. haha. Bagi yang belum pegi tu silakan pegi ye. 2 tahun sekali. rugi nyah kalau tak pegi. Kali ni lebih lebih best dari yang dulu. Bye

nah peta
p/s : nak pegi tempat binatang tak dapat2

8 comments:

  1. bestnya.. bila la nak pegi ni.. huhu..

    ReplyDelete
  2. Kalau dekat harus gi jugak, tak pernah pergi langsung :(

    ReplyDelete
  3. sampai hati tak ajak titew.hehehehe

    ReplyDelete
  4. Bestnya.. Teringin gak nak pegi tapi jauhnya la hai.. Huhu~~

    ReplyDelete
  5. gile ah.
    unik buahnya!.

    wan tak pernah pergi lagi ni.

    ReplyDelete
  6. dya x pena smpi MAHA dear...klu dkt dh gi kot..lalalala

    ReplyDelete
  7. erm.. best. sehari pun belum tntu abis lawat semua..

    ReplyDelete
  8. eh maha !! isham pergi. namee tak gi..sobsss. teringin nya nak pergi :/

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi