Monday, December 13, 2010

AWARD

1.berikan 1 nickname utk sy (pemberi award)
semut..name itu sgt comel..haha =)

2. berikan ucapan kepada si pemberi award
oh trimas..tahniah kerana mengingati sy! ahaks...

3. Listkan 6 artis/band/group yg korang minat


awesome!

cool <3
great

teen's
i loiike..
ha yg lagi 1 aku x tao da nk letak sape..huhu..

p/s : act aku nie x de la tau sgt / arif sgt tentang mane2 artis ke band ke sgt pun tp yg kat atas nie yg aku suke ..
sebab...
sebab dowang nie yela ala2 remaje macam kite jugak kan..
aku suke lagu2 dowang..sedap je mulut telinge mendengar...
suare pun sedap..complete la..
x mcm certain2 artis tu kan..arap muke je cun malatop2 make up gile vavi bape inci tah kalah cat dinding uma aku..haha opssss...
muke cun + macho tapi suare hampes nk wat ape kan.. x ley pakai gak...
silap2 ari bulan lingkop album x de org nk beli..
huhu...ok la kamil!
im done..

4. award diberikan kepade 6 blogger yg belog dy cantek

-anis
-faten
-kak yati
-meya
-amni
-syaza

tambahan kpd blogger yg laen..
^^,

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini