Friday, April 5, 2013

Take Note! 5 Kesalahan Dalam & Semasa Solat

Assalammualaikum..

    Aku mintak maaf kepada semua blogger yang aku tak sempat nak tinggal komen & jejak tu ye. Aku tersangat bz ni pun sebab baru habiskan buat kerja & sebab nya aku cuti mid sem. Wehu. Nanti ada masa aku jalan2 blog korang ye.

    Jom aku share dengan korang kesalahan dalam/semasa kita solat. Kadang2 kita sendiri tak sedar kan kita buat semua ini. Termsuklah aku. Semoga menjadi peringatan buat kita semua.



7 comments:

  1. terima kaseh sbb share. btol tu. kdg2 kite ni solat mse ngntok ke ape ke mst ade yg x kne. wuu :(

    ReplyDelete
  2. great piece of sharing...thanks for sharing dear... ^_^

    ReplyDelete
  3. nice sharing.. dapat mengingatkan najihah :)

    ReplyDelete
  4. thank sudi share :) ilmu yg bagus , dear!

    ReplyDelete
  5. betul, terima kasih ingatkan rukun qouli dalam solat..

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi