Saturday, November 6, 2010

novel oh novel

woah..im madly in love with novel for this time meyh...
aiyak..ari tu sanggop g mid semate2 nk g beli novel kat mph tersayang tu ha..
wah2...harus gitu..

besh syiok....
novel kat atas nie mmg besh la wok..
tip top la plot citernye tapi agak la kecian kat laki tue..huh padan muke kau..
tengok cover dy pun cantek kan..wa3..
tapikan skang nak cari balek novel LAGENDA BUDAK SETAN yang zaman tok kaduk tu punye la..
tapi ade lagi ke???
macam da x de da...

captured no 1!
tapi pape pun novel yang kat bawah nie lagi besh...
1sy novel yang membuatkan daku jatuh cinte utk terus mendalami ilmu novel..
walamak...

zaman form 1 munye novel..
ha..sekarang tengah nak abeskan novel cik faten yg ade lagi2 menunggu
aiyak..mao final nie mcm2 pule..x pe2..isi mase lapang...wa...
bersusun novel atas meja tu ha..
haduh penangan novel!

p/s : act bace novel ley wat tension ilang tau..lagi2 sape yg baru nk break tu kan ha disyorkan sangat bace novel sbb sume karakter dalam novel tu imagine la kite..ngee...kan besh..try la..sekali bace x hengat nk makan minum da...

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi