Tuesday, November 16, 2010

dulu vs sekarang

salam..
diwaktu pagi ini idea nk tulis kat belog mencurah2 ke ladang gandum...
hem..nk kongsi perubahan wajah saye dari mase ke semase...

check it out.....................

dizaman gmc..yg kacak tu akim..syg beliau..ngee.. :)
-
-
-
-
-

yg ini mase lepas spm..muke bahagie je kan..
-
-
-
-
-

ha...itam~~ mase plkn..sebelah yg chantek tu anis a.k.a angah
lepas tu..
-
-
-
-
zaman matrik..cop..puteh balik..haha
lagi...
-
-
-
-
-
sampaila sekarang...

inila wajah sekarang..*ape komen..ngee~~
ramai kawan2 lame kate "eh fara muke ko dari zaman kecik dulu x berubah2 pun" hakhak...tengok la sape sy..hihi...nyway sape yg x kenal sy tu ingat je parut kat dahi tu..konpem kenal..ok2 nk cdo da..tata...

2 comments:

  1. mmg tak berubah muahehhhe~~~~~entry mane ni dik yg kak zue kene tag?

    ReplyDelete
  2. kat cabutan bertuah miszy dian :)

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi