Friday, October 15, 2010

berikan kekuatan kepadanya....

Ya Allah Yang Maha Esa..aku memohon kepadaMU..berikanlah kekuatan kepada sahabat kesayanganku Aizul Fahmi..sesungguhnya dia berada didalam kesulitan..bantu dia Ya Allah...sungguh aku amat menyayanginya..
tenangkanlah hatinya...aku mohon...

kepada kamu aizul...
jgn kamu meletakkan diri kamu didalam kesusahan...kamu boleh bersedih tp jgn sampai terabai semuanya...
kuatkan diri kamu utk menghadapi segalanya..itu semua bukanlah 1 pengakhiran utk hidup kamu..
aku faham apa yg kamu alami kerana aku juge pernah mengalaminya..sungguh..sangat sakit..
biala mase yg menetukan semua & biala mase yg mengubati lukamu..
tapi kamu harus ingat 1 perkare...
ALLAH x kan menguji hambaNYA dengan sesuatu yg amat berat & x tertanggung bg hambaNYA...
semua yg terjadi ada hikmahnya...bear it in ur mind..
x de ape yg kamu dapat jika kamu berterusan mcm ni...u have to stand out..u have to be strong..u have to face it...u have to!!
u're not alone..u have ur fren around u yet u have me..
dun let me sad on seeing u in this such situation...im beggin' u...
mane ko yg kuat dulu..mane ko yg ceria dulu..mane aizul fahmi yg aku kenal dulu...
jgn la mcm nie..aku sedih...dulu ko bg semangat kat aku tyme aku dalam keadaan kau...
tp sekarang....pliz....
be strong.......................

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini