Thursday, August 1, 2013

Makanan Yang Sayang Gila Nak Makan

Assalammualaikum..

   Aku suka tengok benda-benda macam ni. Kreatif kan.














Menarik kan. Cube try


15 comments:

  1. comel & kreatif. nampak macam mudah nak buat

    ReplyDelete
  2. salam najihah...mmg kreatif dan cute..kak intan suka:)

    ReplyDelete
  3. creative sangat,, tapi,, muja tak kreatif,, haha

    ReplyDelete
  4. Btol la syg plak nak mkn kalau dah cntik2 mcm tuh .

    ReplyDelete
  5. nak buatla. i mmg suka benda kreatif ni hehe

    ReplyDelete
  6. comel sesangat... mmg rase sayang je nak ngappp.. mcm cup cake yg lawa2.. buat hiasan dlm peti ais je..

    Jemput ke rumah saya
    http://rujukvitaminku.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. hahahaha. memang tak makan kot. sebab terlampau comel. hahaha

    ReplyDelete
  8. lilin dgn kulit kayu manis tu mesti sedap jer bau dia kan ? :)

    ReplyDelete
  9. Makan aja kak.
    Tapi sebelum tu di potret dulu :-)

    ReplyDelete
  10. comelss. teringin nal buat tpi tak sekreatip tuu. -_-

    ReplyDelete
  11. memang creatif la..nak buat sendiri tak reti la pulak

    ReplyDelete
  12. kalo buat kreatif smpai camni nk mkn pun syg..huhu

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi