Sunday, September 22, 2013

Fouziah Gous @ Kajol Malaysia Nikah. Cantik!

Assalammualaikum..

    Hai! Semalam puas aku stalk instagram Fouziah Gous ni. Cantik nya dia ni. Dah selamat nikah dah pun dengan tunang dia zhaf. Hensem nya suami dia. Muka dah la sama. Jom tengok sini











    Ok nak tengok lagi banyak gambar pegi kat instagram Fouziah Gous. Dia ni memang cantik. Kulit bersih je. aku suka tengok lakonan dia. Happy sunday!






5 comments:

  1. cantik sangat kot!! hihi..takk sempat nak stalk pulak...bz ke? tak mau join evnt yang kita pos kat upm blogger?

    ReplyDelete
  2. diorang sma padan..tgk muka hmpr sama je..huhu

    ReplyDelete
  3. ha ahhh laa muka sama! jodoh kuat ;)
    dia memang cantik jiha.. kite penah tengok dia masa deduluuuuu kite jadi extra drama hihihiks :D

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi