Thursday, September 12, 2013

REVIEW : TOMATO FACIAL MASK WATSON (Hilangkan minyak di muka)

Assalammualaikum..

    Hai! Hari ni entry pasal kecantikan pulak. Aku ada masalah kulit berminyak. Nak pakai masker rumpai laut aku malas. Sudahnya aku pegi beli facial mask tomato cap watson yang kaler oren tu ha. Aku try lah pakai 3 kali berturut-turut. Then, lepas seminggu tengok kulit dah tak berminyak. Yahooooo.

   Baru aku tahu produk ni sebenarnya berkesan & sangat praktikal. Sebab :

  • murah
  • senang nak dapat
  • dari bahan semula jadi (tomato)
   Bila share dengan kawan-kawan rupanya memang mask cap tomato yang watson ni berkesan & elok pun. Kalau korang nak lembabkan muka beli yang aloe vera tu. So, sekarang kulit dah tak berminyak. Suka gila! Secara asalnya kalau nak lagi jimat pegi amik tomato kat dapur tu, lumur 1 muka & biar kering. Lagi jimat & mudah kan. Malangnya takut nanti mak aku membebel tomato dia habis aku kerjakan haha. 


    Aku beli 1 kotak. Ada 5 pcs. Masa tu tengah sale. Murah gila



8 comments:

  1. ramai yg share psal mask Watsons nih..

    ReplyDelete
  2. bagus yer mask ni, belum pernah cuba lagi, akak datang sini setelah sekian lama tak datang... hu hu hu... miss you adik...

    ReplyDelete
  3. best eh dik pakai.. nk beli gak la.. akak ada beli masker yg hitam tu.. kemain sakit ms tarik.. mengalir air mata... hahahaha

    ReplyDelete
  4. bagus ek... ein xpenah gune... hihi

    ReplyDelete
  5. maskyg dari watson ..best best kan jihah !1 namee pn slalubeli barang brand watson je. hehe

    ReplyDelete
  6. slm.. sy new follower blog awk....

    slm perkenalan... =)

    ReplyDelete
  7. saya pun sama mls mcm awk, mls sgt nk pkai masker rumpai laut kalau xdisiapkan.. leceh.. byk prosesnyer.. beli yg dh siap nyer senang kn.. brg watson kalau promo mmg murah..

    http://rujukvitaminku.blogspot.com/2013/05/rumpai-laut-vs-vitamin-shaklee.html

    ReplyDelete
  8. My friend pun cakap yang mask tomato dari Watson ni best ^_^

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini