Sunday, September 23, 2012

Senarai Company Yang Boleh Guna Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia

Assalammualaikum

     Hai! Start esok kebanyak kan Universiti dah bagi kad diskaun ni. Aku amik esok pagi & kompem bersepah2 student yang rakus tu nak amik. We'll see tomorrow. Ape macam bes tak? Pertama kali aku dengar berita pasal pemberian kad ni aku dah berangan " eh nanti bolehlah shopping baju & makan banyak ade kad ni". Namun malangnya impian hanya impian. Kenapa?

     Kad ni hanya boleh digunakan kat company & premis yang tertentu. Itu pun company yang aku langsung tak pernah tahu wujudnya. Aku rasa boleh bilang bape ketul je company yang aku tahu. Korang pegilah kat laman web ini untuk tengok semua syarikat yang boleh kita pakai kad ni ye.


contoh premis makanan 
    Dah bukak website tu? Amacam? Aku budak kampung memang tak tahu sangat lah kat mana company2 tu semua. Tapi tak pe, valid sampai 2015 sempat lagi nak merantau 1 malaysia cari semua kedai2 ni hahaha. Tak guna rugi pulakkan kerajaan dah bagi. Pakai aje.

     For those yang berangan nak shopping baju kat jusco ke tesco ke harapan lah. Beli aje kat Mydin. Pon bole. Boleh dapat diskaun tau kat situ hihi. 

    Ape pun,terima kasih PM.
   
     

12 comments:

  1. ely jln2 sini.slm kenal :)
    untung lah study msia.rindu nk shoping2 msia :)

    ReplyDelete
  2. ANW tu pun not bad jugak.. tu lebih otai daripada kepsi dan mcd sebenarnya.hehe

    ReplyDelete
  3. kat u aku entah bile dapat, tak dengar bunyi lagi nie

    ReplyDelete
  4. dapat bape peratus diskaun?.

    A&W pon okey.
    float dia best!

    ReplyDelete
  5. erkkk...tak pernah tau gak..melainkan a&w tu haha..sabo je lahh..

    ReplyDelete
  6. kita z dpt pon kad ni :( nnt blanje kita eh :P

    ReplyDelete
  7. dik, jgn risau..mostly ada kt bangi.. yogen fruz tu ada gak, dkt dgn umh akak.. dtg la.. hehehe

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini