Monday, September 3, 2012

REVIEW : Serum Safi Balqis Perfect 10

Assalammualaikum

    Minggu lepas aku ade review pasal Pixy stick tu kan. Hari ni baru nak update blog kesayangan sebab weekend minggu lepas aku sebok beraye lagi haha. Korang tahu aku pe pengguna setia produk Safi & aku admit produk safi sangat2 sesuai dengan semua jenis kulit muka.

    Dulu kulit aku ade jerawat ala2 pasir halus tu. Then aku pakai Safi Anti Jerawat yang gamat tu. Aku pakai hilang jerawat2 pasir tu. Then setelah berbulan2 aku pakai yang gamat tu aku pakai pulak yang original warna putih biru kulit die tu. Safi yang original. Pastu aku pakai pulak serum ni. Wuuu lepas seminggu aku pakai serum ni kulit aku jadi lembut,cerah & licin.

    Ok maybe ade yang pikir aku bajet nak promote kate kulit muka ala2 flawless gitu kan. Tapi lantak kau lah der nak caya ke tak.

Cara pakai :

  • pakai siang & malam. Sebaiknya pakai before pakai pelembap, tapi aku tak suka pakai pelembab sebab berminyak. So aku pakai pagi lepas mandi & malam sebelum tido.
   Siang lepas bangun tido tengok kulit muka licin & lembut sangat. Sangat berpuas hati dengan produk safi. Murah pulak. Selamat mencuba. Dan dijamin halal.

ok bye
p/s : keluar pegi mana2 aku memang x apply pelembap pun sebab tak suka. Alas bedak je cukup

18 comments:

  1. suka safi jugak,,, umi yang recommend masa mudo-mudo dlu,,tapi sekarang muka berjrawt, so, pakai t3 jap,, insya ALLAH akan back to safi one day,,,

    ReplyDelete
  2. saya pun guna safi gak..
    tapi jarang2 guna..haha
    suka sbb tak berminyak..

    ReplyDelete
  3. fuhhhh mmg berseri2 laaa. huhuhu :)) nk kne pki safi gk ni. kite pki cream muke jer safi. yg len x pon..pncuci dye xscuai. rse pedih2 gtu ble pki

    ReplyDelete
  4. fara.. pelembap tu mmg berminyak kan?? fara x pakai ek kalau nak gi kuar mana2?

    ReplyDelete
  5. dulu namee pakai safi kawan namee punya elok. ! suka jugak ! safi gamat tu. hehe

    ReplyDelete
  6. tp kalau super duper highly sensiitive likeme mmg mudah tumbuh jerawat cume yg satu tu jek foundation safi oke lah utk kulit sensitive ;)

    ReplyDelete
  7. Eh muka awak memang flawless lah. Comel sangat-sangat. Fie pakai giffarine, setakat ini itu je yang sesuai dengan kulit. Huhu

    ReplyDelete
  8. xpnah pki safi...tp rmi kate okey..huhu

    ReplyDelete
  9. akak pun pengguna safi jugak (^_^)

    ReplyDelete
  10. dulu ade try.. tp dh stop pakai.. sebab macam x de ape2 kesan.. tp just pakai pencuci skrub safi je.. yg warne oren.. tu ok gak.. ehee..

    bukan ape fara.. nak jaga muka pun kena disiplin tinggi gak.. kalau malas.. mmg x jd ape.. hahaha.. shera pemalas sikit.. -_-

    ReplyDelete
  11. mas pernah guna produk safi, memang ok. tapi semenjak nak khwin ni, jerawat tumbuh melampau, safi tak mampu nak bantu. huk3 T_T

    anyway cantik najiha ;)

    ReplyDelete
  12. pakai safi balqis jugak...baru nak buat review pasal safi.ti jengok k....mardiyanhani.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Utk hlg kn parut jrawt mcm mn..safi blh x.akak ni dh mcm2 try nk bg hlg jrwt..xjd..

    ReplyDelete
  14. tumpang tanye :) bole ke klo xpkai krim pelembap ngn krim kcantikan,,lepas pkai toner,,pkai serum phtu trus pkai bb cream ?
    baru nk try2 pkai ni,,hehe

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum kak! syiok jejalan sini..follow me back? www.iamtrying2becool@blogspot.com. trimas!

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini