Saturday, February 16, 2013

Orang Badan Chubby Bersuara Emas

Assalammualaikum..

    Hai! Mase korang baca entry ni aku dah otw selamat pulang ke upm. Minggu depan dah start kuliah weh. Berkarat otak ni ha. Entry kali ni pasal orang berbadan chubby or plus size bersuara emas. Tahu tak suara emas tu ape? Tak tahu google.

    Malam semalam aku makan kat kedai tepi jalan kat Triang sebelum balik umah. Singgah kedai makan yang ada offer karoke. Selalu aku makan kat situ bingit dengan suara2 tak berapa nak emas yang menyebabkan selera aku pun ke laut. Korang tak pernah rasa ke,bila orang nyanyi dengan suara ke laut dengan pitching dengan sound yang kuat mengganggu nafsu makan aku.


   Then,masa tengah makan terdengar orang nyanyi lagu "Ratuku" yang Awie nyanyi tu. Sekali pandang orang berbadan chubby tu nyanyi. Sumpah best gila suara dia. Bagi aku complete lah suara dia tu. Langsung tak sumbang. Tetiba teringat Vokal Bukan Sekadar Rupa. Terbuai2 masa tengah makan haha.

    Oleh itu jangan pandang sebelah mata dengan orang chubby ni. Jangan nilai orang dari segi fizikal. Kalau aku jadi judges kompem aku amik dia jadi winner. Gitu kau. Oklah semoga jumpa lagi lepas aku habis kemas barang. Bye!

aku suka suara aizat

adele

6 comments:

  1. gemoknya Aizat dulu... Sekarang slim melim..

    ReplyDelete
  2. kelas kau dik.. letak gambar aizat waktu chubby dulu.. aizat tengok mesti rindu dgn kecomelan dia.. hahaha

    ReplyDelete
  3. ehh ehh mmg org bdn besar ni suara sedap kebanyakannya. banyak dh jumpa =)

    ReplyDelete
  4. Dont judge a person by its figure, boleh? hehe..

    Aizat dulu kemain comelll sgt kan, skng kemain hensem lagi misai kiut-kiut haha.. :p

    ReplyDelete
  5. hahah, biasanya badan chubby ada suara best. Adele.. siyes, suaranya terbaik.

    ReplyDelete
  6. Adele suara mmg power.. eh, ada lg.. najwa mahiadin klu xsilap.. bdn dia lil bit chubby gak kan..

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini