Friday, June 15, 2012

Thats what we called best-est best friend

Assalammualaikum..

   Nothing to say much. Cuma aku bersyukur dapat kawan yang sentiasa ade dengan aku time susah senang. Dulu ade tapi masimg2 dah lost contact. Terasa jugak sebenarnye. Tapi biar jelah. Jom sini aku share dengan korang kawan2 baik aku yang sengal2, yang gila2, yang cool, yang angin semua lah.



   Mase mula2 masuk U aku dengan zati je yang rapat. Mase 1 tuto kat matrik pon aku jarang tegur die haha. At last dapat pulak 1 bilik 1 kos wee. Sem lepas kitorang pegi melaka. Jalan2. Time tu aku rasa bes gila. Bila aku ade masalah dorang akan ade dengan aku kasi jalan penyelesaian.

    Aku ingat lagi time aku down dulu. Aiza zati zary sirin yang tolong aku cool semua. Bukan aku nak kata apa, even aku dulu ade ramai kawan baik tapi tak semua yang ada dengan aku tanye kabar. Agak2 korang sentap tak? Sikitlah kan.

anis adila
   Atas ni bes pren aku time plkn. Anis Adila. Yang blog kene hack tu. Anis Adila Aris . Die pun selalu ade dengan aku time aku sedih ke die sedih ke gaduh ke ape. Ok beliau sangat sengal ok.

fara
   Thats my twin. Kawan aku time aku form 2 lagi. Sayang sangat2 kat die. 

   Aku cuma nak cakap, bila kite ade kawan yang tengah susah tu, jangan lah buat2 tak tau je. At least tolong dia. Kalau pun kite ade sikit rase annoying jangan lah nampak sangat. 









   Maaf aku banyak membebel tampal gamba ni semua sebab aku rasa nak menangis. Menangis ada kawan yang pedulikanaku & menangis jugak ade kawan yang tinggal aku macam tu je. Terima kasih buat kamu yang dulunya pernah menjadi kawan aku yang snagat baik & tak lagi sekarang. Semoga kamu berjaya & berbahagia hendaknya. Terima kasih.

Terima kasih buat semua kawan2 aku yang dulu dari sekolah sampai sekarang. Even dah tak macam dulu aku maafkan.

    Dan buat makcik2 kesayanganku, Anis & Fara..

Million billion of thanks kepada korang sebab sentiasa mendoakan kebahagiaan aku. Kegembiraan aku. Ada dengan aku bila aku sedih.Thanks sangat2. Aku tak dapat nak jadi kawan yang baik tapi aku akan cuba sedaya upaya aku tolong korang sementara hayat aku masih ada. Hanya Allah yang dapat balas jasa baik rasa prihatin korang kat aku. Semoga Alla berkati hidup korang semua & semoga korang semua dapat jodoh yang baik2. 


Semoga persahabatan kita berpanjangan. Kawin jangan lupa jemput aku. Andai kata aku terlebih dahulu dijemput Ilahi, halalkan segala makan minum hutang kata2 aku kat korang ye. Aku sayang sangat2 kat korang. Amin. Muah!

p/s : berair mata taip entry ni. 

8 comments:

  1. Farah, aku lagi sedih baca entry ni..sobsob..

    weh, thanks sudi jadi kawan aku yg super awesome...ilysm :D

    ReplyDelete
  2. masa belajar adalah masa yg paling best sbb kita akan menangis dan ketawa bersama kawan2. =)

    ReplyDelete
  3. akak xmerasa ada BFF yg sgt BFF..faham kan?? sbb pernah ada, tp diorg khianati.. tikam akak dr blakang.. burukkn akak, fitnah akak smpi semua pulaukan akak.. sejak tu, akak tanamkn dlm diri, jgn terlalu dapat dgn sesiapa.. xde guna.. :(

    ReplyDelete
  4. thanks fara! aku tak pernah lupe kau..ko ade tiap aku perlu..n harap ko pon lau ade msalah cter kat aku...luv u so muchh

    ReplyDelete
  5. wah . baru saya tahu anis adila tu kawan awak di dunia reality rupanya! untungnyaa. hehe. saya banyak kawan tp macam jihah cakap la..kawan just hi hi bye bye banyak la. time kita ada masalah, tak semua yang willing nak hulurkan bahu.

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini