Monday, April 2, 2012

Kezen's Engagement Day

Assalammualaikum

   Hai semua. Lame menghilangkan diri. Aku menghadirkan diri ke majlis pertunangan kezen aku kat Kemaman. Ok malas cerite panjang jom tengok gambar.

pucat..tinggi semacam je aku kan. Feminin kan. Ahaks. Tak de baju weh
tukang amik gambar aku. Adik aku

baju kezen aku. same dengan warna baju aku kan. accidently!

ini lah die kezen kesayangan aku tu :)
the hantarans


last pose haha.
   Btw banyak gambar kat kezen aku lagi 2 orang tu. Tak sempat nak kutip semua. Kalau korang pasan muke aku sedikit pucat & tak bermaya kan. Penangan stress dan terlalu penat weh. Macam tu lah gayenye. Tak cukup tido. Ape pun aku rindu kat blog2 korang. Tunggu aku free aku bw sampai lebam hokeh. Bye!

p/s : apesal aku tak boleh tengok analytic aku kat nuffy eh? Korang camne?

4 comments:

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini