Thursday, April 21, 2011

hepy belated bufday Hanan,Syida my dear & Paan

Assalammualaikum..

Pagi ni daku nak buat  entry belated befday untuk bufday girl & bufday boy.1stly korang sory lambat wish & agak lambat buat entry untuk korang ye. 3  orang  ni daku sayang.
Wanna wish u my dear syida,hanan & paan

Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu ber 3
Allah selamatkan kamu..

Hanan & Syidah..
Both of u were my bff ever, began from we was in form 4. We donna each other. U kutuk i,i kutuk u**gedik
Till now still..Thanks for being my dearest + closest buddies.
Korang harta aku yang tersangat ternilai. Aku rindu sangat kat korang :( **emo
Btw aku ucapkan all the best for our final nanti ok. Kite dah janji nak gather 10 orang bile masing2 dah habis degree kan. I promise that! Thanks!!

syida i lap u :) **zaman matrik

hanan with her future husband niza :)
Paan..
U're nothing but too special for me. Dun get me wrong okeh. Aku pon sayang kau jugak tapi aku sedih sebab nanti kau dah tak de kat sini lagi. Nanti dah sampai jepun belikan aku baju kimono tau ngee.Btw thanks & sory for everythings ok. Take care..

paan & her little sister hahaha.budaknye muke daku
Itu saje..Awok2 sile jangan terharu haha.

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini