Tuesday, January 18, 2011

Bufday Wishes Buat Kau

Assalammualaikum..

   Untuk hari ni entry dibuat khas untuk kawan baik tersangat kamcing daku. Bersempena dengan bufday beliau pada hari ini.

   Ok daku x suka beliau ini sebab beliau......

= gediks..
= suare gila kentang punye kuat***speaker pon kalah!
= pandai amat dalam akaun


   Tapi walaupun daku amat x suka beliau, dalam pada itu daku teramat lah sayang beliau. Beliau tersangat baik terhadap daku & semua kengkawan beliau tapi akan menjadi seorang yang amat menjengkelkan bila beliau bengang dengan seseorang huhu**oit budak jangan mara ye syg.

itulah beliau yang x berapa nak cun tu kan hikhik***cela sory kah3

Ok lah dengan itu daku nak ucapkan :

# selamat hari tue kak long syg...dah 20 dah kau ish

# may Allah bless u owez..

# semoga apa yang kau nak akan dapat dicapai..

# aku nak jadi orang 1st dapat kad kawen kau by hand!!

# happy own u as my lovely dubby super duper great fren dear..

lastly....

cela,aku syg gila kat kau lah weh! even bagilah kawan berjuta mane pon maybe x kan ade yang sama macam kau kot**opss jangan kembang dulu (sila kawal tekanan hidung anda!)
andai kata aku dah tak ade lagi kat dunia ni kau jangan sedih2 ye sebab aku tak suka tengok kau sedih..**terharu kih3
Hoping u'll be the great2 accountant coming soon..

lots of love from aku cik gebob yang comel ehem!
muahhhhhhhhhh10x


  

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini